24. maj 2016.

Straight Mickey and The Boyz
Slonz
Sala Amerikana
21.05.2016.

Straight Mickey and The Boyz su na dugoočekivanom nastupu u Domu omladine Beograda predstavili pesme sa albuma prvenca, za sada dostupnog u download i vinil varijanti.

Šabački bend Slonz nasupio je kao predgrupa. Energični trio je ovim nastupom pokazao da na njih treba računati u budućnosti. Dobra energija, pozitivne vibracije i zanimljive pesme iskrenih Šapčana razveselilo je, nažalost, malobrojnu publiku.

Beogradski trio Straight Mickey and The Boyz opravdao je silne hvalospeve i medijsku pažnju koju je postigao zahvaljujući pesmama "Crv", "Ne osećam se dobro" a posebno poslednjim spotom "Dalek svet" u kome se pojavljuju mnogi srpski rock muzičari. Neki od njih su se i pojavili na koncertu, pa se pored sveprisutnog Žikice Simića, mogao videti i Srđan Gojković Gile, vođa Električnog Orgazma.

Miodrag Cicović - Mickey (gitara, glas) Boško Mijušković (bas gitara i glas) i bubnjar Danilo Luković silovito su započeli koncert a ta silina nije popuštala do kraja njihovog nastupa. Miodrag i Boško su naizmenično, a u nekim numerama, i zajedno pevali a preplitanje gitare i basa bila je pravo uživanje za, ipak, nedovoljno brojnu publiku. Momci su valjali sve pred sobom!

Mickey
podseća na Wayne Kramera iz MC5 a Boško izgledom, stasom i tretiranjem basa, kao solo instrumenta, na Jean Jacquesa Burnella iz The Stranglers. Jednog momenta došlo je do muzičkog nadsviravanja gitare i basa i tako dobrog dopunjavanja da je to bilo pravi užitak za sve prisutne. Bonus je bio moćna i sigurna svirka Danila Lukovića kao i njegovi vokali.

Grupa je izvela pesme sa debi albuma, neke neobjavljene kompozicije kao i one koje spremaju za drugi album. Bile su tu "Napečurena", "Fantastične misli", "Ne", "Ikada" kao i najpoznatije "Crv", "Ne osećam se dobro" i za kraj "Dalek svet". Moram da primetim da je većina prisutnih bila pomalo zatečena intenzitetom zvuka i svirke koja je u pojedinim momentima bežala od uobičajene melodičnosti i pretila da smrvi sve pred sobom.

Grupa je zaslužila brojniju i aktivniju publiku i nadam se da će to i dobiti na sledećim nastupima. Bravo momci! Samo napred!

Fotografija - promo foto Straight Mickey and The Boyz

Greg Dulli